.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2 نفر در دریای انزلی غرق شدند

فرمانده انتظامی بندرانزلی از غرق شدن دو نفر در 48 ساعت گذشته در دریای این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس رحیم شعبانی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به فعالیت طرح‌های سالم‌سازی در انزلی اظهار کرد: از ابتدای تیر ماه امسال طرح‌های سالم‌سازی دریا با حضور تمام واحدهای امدادی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی هلال احمر و نجات غریق را از جمله واحدهای امدادی در طرح سالم‌سازی دریا عنوان کرد و افزود: با توجه به این موضوع، شاهد حضور مردم و مسافران برای شنا در مناطق خطرآفرین و خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا هستیم.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با بیان اینکه سواحل دریای این شهرستان بالغ بر 75 کیلومتر است، تصریح کرد: این فرماندهی با استقرار همیار پلیس در تمام نقاط خطرآفرین اطلاع‌رسانی لازم را در زمینه طرح‌های سالم‌سازی و موارد هشداری را کرده و راه‌های ورودی به مناطق خطرآفرین را برای پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار برای تمام مسافرینی که قصد استفاده از دریا را دارند مسدود کرده است اما همچنان شاهد بی‌احتیاط برخی از افراد هستیم.

وی با اشاره به تعداد افراد غرق شده در دریا بیان کرد: در 48 ساعت گذشته دو نفر از هموطنان ما که توجهی به این همه تبلیغات، توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی نکرده‌ بودند و در نقاط خطرآفرین شنا می‌کردند به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شدند.

شعبانی از مسافران خواست برای حفظ جان خود در هنگام استفاده از دریا حتما از طرح‌های سالم‌سازی دریا استفاده کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.